Direktlänk till inlägg 12 september 2008

Episk tävling!

Av Epic - 12 september 2008 22:55


Ja, som ni såg i förra inlägget, har jag kommit på en genial tävlingside'! *tadaam!*

Gräv fram er konstnärliga sida, och designa er egen G.O.L.E.M utifrån grunddesignen hos originalen!

Ni kan göra det i datorn (typ paint, eller bildredigerare), eller annvänd papper och penna, och scanna in den i er dator.

Skicka sedan er bild till min hotmail: epic.bloggagratis.se@hotmail.com

Jag kommer självklart att utsee en vinnare, vars bild jag lägger ut på bloggen!

Detta kanske låter avancerat, men det är det inte direkt, bara kopiera en golembild, och gör om den i din egen grymma design i typ paint.

Jag vill gärna att ni behåller golems "grundform", men sväva fritt med designen:)

Detta är så spännande! Min första tävling! Nå, sätt igång då! DESIGNA!!!:3

P.S Vill bara klargöra att G.O.L.E.M är ett varomärke från det populära online rollspelet Guild Wars, och dess skapare, företaget ArenaNet. Jag har inte kommit på dem. Spela gärna spelet, www. guildwars.com D.S

Denna bild kanske ger er lite inspiration:)

Om någon av mina episka vänner vill vara med i tävlingen, är ni välkomna, men var anonyma.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Epic - 19 januari 2009 22:00

Jaja, höll inte mitt löfte... Jag har inte bloggat mycket, jag vet... men min  superepisktviktigafritidelikamedattstirrapåendata har kommit i vägen för bloggandet, så ni förstår mig nog. :3Bara för det, har jag två episka gimpfilmer! ENJOY!:3http://w...

Av Epic - 17 december 2008 15:58

Äntligen tillbaka!:3Och dagen epic ääär... Where the Hell is Matt?Den här sköna gimpen har rest runt jorden, för att dansa sin episka dans!!   SÅ ÄGANDE EPISKT!!!:3 ...

Av Epic - 17 december 2008 15:46

Ja, som ni har märkt, har denna blogg varit död ganska länge nu... Vad händer? undrar ni kanske. Vad hände, med våran episka blogg, som vi älskade? Ja ni... skolan, läxor, och prov och noll inspiration förgorde den...Men... Något... Har...Hänt... Jag...

Av Epic - 11 oktober 2008 00:07

jaa ni, avgör själva;) jag tyckte bara det var coolt att bilden rörde sig:3Ursäkter att jag inte bloggat på sista tiden, men jag har inte haft tid:/Ha det episkt!:3...

Av Epic - 1 oktober 2008 19:32

Ja, då är det dags för oktobers första epic!!:3Och det är vinnaren i pollen, augustis mest episka epic... Lucky Star, och epics kladdkaka!!! Bra jobbat, Lucky Star och kladdkaka *klappar händerna*För er som inte vet vad Lucky Star är, http://epic.blo...

Presentation

Omröstning

Vilket av septembers "Epic of the Day" var mest episkt?
 Amazing and Delicious Snack Tricks!
 Charlie the unicorn
 Guild Wars
 G.O.L.E.M's I GW
 De andra, episka bloggarna
 De 3 episka G.O.L.E.M'sarna!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards