Alla inlägg under augusti 2008

Av Epic - 31 augusti 2008 19:18


Ett episkt hej på er! Nu är det dags för dagens epic!^^

Vilket är: Kladdkaka!!

Ja, det är nog lungt den godaste kakan, och den är lätt att laga!

Bifogar ett recept, så att ni kan baka den hemma, perfekt när man har tråkigt!


Epic's kladdkaka

>100g smör
>1,5 dl vetemjöl
>4msk kakao
>1,5tsk vaniljsocker
>2 ägg
>3dl soker

Sätt ugnen på 175 grader. Låt smöret smälta i en kastrull. Ta kastrullen från värmen. Tillsätt de övriga ingredienserna och rör om tills allt är välblandat.

Häll smeten i en smord form, gärna med löstagbar botten. Grädda i ugnen i cirka 20 min, den ska vara kladdig. ta ut den även ifall den är ganska såsig, den stelnar senare.

För den som gillar lite sötare kakor, byt ut kakaon och vaniljsockret mot 5msk oboy'pulver.


Hoppas det blir episkt gott!;)

Av Epic - 30 augusti 2008 19:04


Dags för dagens epic!!

Jiiiipiiii!!! (överglad)

Dagens epic är Chaos Faction!!

Chaos Faction är ett relativt lätt flashspel som går ut på att besegra sina motståndare, i super smash bros anda. Att alla karaktärer är runda som bollar gör det hela bara mer episkt!:3


Lås upp episka karaktärer, skapa egna karaktärer, lås upp episka vapen, spela survival...

Flashspel blir ej bättre än såhär!:3

Tyvärr laggar spelet på en del datorer, jag länkar er till sidan där spelet enligt mej funkar bäst. Själva sidan i sig tycker jag personligen är väldigt barnslig och fjantig, men spelet funkar somsagt bäst där, så jag länkar er dit ändå.

http://www.hamsterpaj.net/onlinespel/plattformsspel/chaos_faction.html

Försök klå mitt nuvarande episka rekord på survival, 26510! :3

Episk spellycka på er!^

Av Epic - 29 augusti 2008 22:32


Dagens epic ääär... Firefox!

Firefox är en internetläsare som enligt mig är den mest episka.

Den är gratis, och kan inte beskrivas bättre än att den är bäst!

Ladda ner Firefox här:

http://www.mozilla.com/en-US/firefox/all.html

Ha det episkt!

Av Epic - 29 augusti 2008 15:43

 
Japp, nu e jag äntligen hemma från den episka kanotturen! Och nog har den varit ganska episk, det kan jag intyga!

Det regnade, och blåste, och regnade in, och stormade... ja, somsagt, det var EPISKT!!!:)

Men nu e jag hemma, och där ska jag stanna! Så, nu publicerar jag de "förlorade" "Epic of the Day!"!!

ENJOY EPICLY!!!

Av Epic - 28 augusti 2008 16:56


ÄNTLIGEN! Ännu ett episkt innlägg om någonting episkt! Vad kan det vara idag?!

Jo, idag tänker jag tipsa om något VÄLDIGT episkt.

Den episka anime'n "Lucky Star"!

Ja, ni hörde rätt. Denna anime' är inte så välkänd i sverige, men den är verkligen värd att söka upp på youtube. Den är väldigt olik vanlig anime', och kan liknas vid "sitcom".

DEN HAR INGEN PLOTLINE!!:3

Allt krestar istället kring smart dialog (samt den gulliga tecknarstilen:3).
Den är verkligen min episka humor, och du som älskar anime' borde lungt ge den en chans! Och det geller även ABSOLUT dej som inte är ett animefan, då den inte liknar annan anime'!

Jag länkar det episka första avsnittet här! Låt er ej skrämmas av den skumma början!;)

Del 1: http://www.youtube.com/watch?v=lYqe_VLVl9Y

Del 2: http://www.youtube.com/watch?v=J93Q7CiLhYU

Del 3: http://www.youtube.com/watch?v=K9fyXWSDMho&feature=related

Det var allt för idag, hoppas ni blir ännu mer episka till nästa gång ni läser!;)

Av Epic - 27 augusti 2008 15:47


Ja, nu är det dags för "dagens" "Epic of the Day!"

Och dagens epic är... den mest episka smileysen i världshistorien!!!

Den episka smileysen :3 !!!!

Ja, mina vänner, denna fina smiley är så episk att alla andra smileysar skäms över sig själva där den drar förbi.

Den skrivs med kolon (:) samt en trea (3). Tillsammans bildar de en episk smiley, med nått som bäst beskrivs som en slags kattmun!
Den annvänds oftast för dess episka gullighets skull, och för att uttrycka glädje.

Jag kände inte till denna smiley förns nyligen(??!!), men den smälte mitt hjärta direkt!

Annvänder ni inte den bör ni börja med det snarast!! Jag ska till och med namge mej själv med dess episka glans! JAPP, nu är mitt namn ännu mer episkt!!

Somsagt, min rekomendation till er är att börja annvända denna smiley i era konversationer över det heliga nätet, om ni vill höja er status till episk!

Det var allt för idag, lev episkt!!:3

Av Epic - 26 augusti 2008 21:03


Ja, man kanske tycker att det var dumt av mej att starta en blogg just idag, då jag ska åka iväg på en kanottur med mina episka vänner imorgon. Detta kommer att orsaka ett kort avbrott här i denna episka blogg, då den episka resan varar ända till på fredag!:O

En liten episk miss kan alla göra, även jag!;P

Men misströsta ej, mina läsande vänner, då jag kommer att skriva 3(!!) "Epic of the Day"s när jag kommer hem. Fast jag kommer skriva de under datumet de skulle varit på, alltså onsdag, torsdag, och fredag. Bli inte episkt förvirrade av detta!;)

Hoppas ni har det episkt bra tills vi ses(??!!) igen!;)


Av Epic - 26 augusti 2008 18:55


Ja, nu är det dags för världens första epic of the day (chock!)!!!

Ja, och om jag ska vara ärlig, så var det faktiskt just denna bloggs invigning som var dagens episka ögonblick!

www.epic.bloggagratis.se är "Epic of the Day"!!


Ganska självklart, men ni ska allt få se att detta blir starten för nått stort!

Be därför de som inte redan läser denna blogg, att göra det. Det är roligare att vara med från början på något såhär episkt!;)

Presentation

Omröstning

Vilket av septembers "Epic of the Day" var mest episkt?
 Amazing and Delicious Snack Tricks!
 Charlie the unicorn
 Guild Wars
 G.O.L.E.M's I GW
 De andra, episka bloggarna
 De 3 episka G.O.L.E.M'sarna!:3

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards